ENTRY ABOUT FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
biarkan aku keseorangan
Sunday, 5 June 2011 - Permalink - 0 Comments

sekarang ni korang mesti suka kan apa yang da jadi kat aku ? HAHA. aku pun suka sangat . Tapi hati aku sakit sangat . Aku tak perlukan siapa pun sekarang . Tolong pergi dari aku . Hati aku sakit , aku malu dengan diri sendiri . Korang pun tak perlukan aku . Kalau aku MATI pun korang just gelakkan je kan ? HAHA . bagus sangat la . Korang yang hancurkan hati aku. Thanks la . Aku hargai sangat. Aku sedih , tapi aku tak nak tunjuk , sebab aku tau aku tak lemah yang korang rasa . Aku masih boleh berdiri sendiri . Even tanpa korang pun aku rasa sunyi sangat .